רכב: קנייה או השכרה?

דצמבר 10, 2015

אם נביט סביבנו נבחין שרוב המכוניות על הכבישים של ישראל הן חדישות. בניגוד לעבר בו לא הייתה נגישות לכל אחד ואחת מאיתנו לרכוש רכב חדש או לפחות עם שנת ייצור מהשנים האחרונות של אותה תקופה, הרי שכיום המצב הרבה יותר טוב ולרובנו ישנה אפשרות של

קניית רכב חדיש יותר במחירים נוחים או אפילו אפשרות של מימון לרכב בתנאים נוחים ופריסה לתשלומים המאפשרת לנו ליהנות מכל היתרונות של רכב חדיש יותר מבלי לקרוע את הכיס. והיתרונות של רכב חדיש יותר הם אכן ברורים ומובהקים: רכב חדיש הוא חסכוני יותר בדלק, הוא בטוח יותר ומזהם את הסביבה פחות והוא נכנס כמה שפחות למוסך לצורך תיקונים המתרחשים מבלאי של שנים.

הרכב שלנו הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו ואם נבחין בכך לעיתים אנו נוסעים מרחק די קצר ברכב במקום ללכת ברגל, פשוט כי התרגלנו לנוחות ולמהירות אותם הרכב מעניק לנו. רובנו לא יכולים להסתדר בלעדיו או לדמיין את חיינו בלי אוטו צמוד לצרכינו היומיומיים.

יחד עם זאת, למי שאין יכולת לקנות רכב חדיש מאוד וצריך להסתפק במודל ישן יותר צריך להיזהר ולהקפיד היטב בבחירת רכב יד שנייה מתוך המגוון הקיים.

קיימות מכוניות למכירה רבות אשר לא כדאיות לרכישה אם זה מבחינה מכאנית ואם זה מבחינה חיצונית. לא צריך להזדרז ולרכוש רכב רק כי אנו חייבים מבלי לבדוק היטב את כל הפרמטרים החיוניים לנסיעה טובה ובטוחה.

גם חברות משלוחים קונות רכבים

 

חיפוש רכב יד שנייה

חשוב מאוד להקפיד לבחור רכב המתאים לנו מבחינת גודלו ונפח המנוע שכן רכבים גדולים בעלי נפח גדול במיוחד הזוללים

לשכור או לקנות רכבדלק רב אינם מתאימים לזוגות או למשפחות קטנות ופשוט חבל להשקיע כל כך הרבה או אפילו ב מימון לרכב שהוא לא מתאים ורק יגרום לכם לאחר רכישתו לבזבז עוד כספים מיותרים.

הקפידו לדלות מידע על הרכב טרם קנייתו. ישנם מודלים פחות מוצלחים ומרובי תקלות כמעט בכל יצרנית רכב, הקפידו לבחור אחד כזה שעל פי המידע שלו שתקראו באינטרנט נחשב לתקין ומוצלח.

והכי חשוב אל תוותרו על בדיקה במכוני הבדיקות לרכב כדי שתוכלו לדעת בוודאות שעשיתם עסקה כדאית ובטוחה.

 

השכרת רכב

כמובן שלצד שתי האפשרויות הראשונות שהוצגו כאן ישנה אפשרות לשכור רכב מחברה. אופציה זו ידועה כ"ליסינג" ויתרונותיה הם בטיפולים השנתיים שמתבצעים על ידי החברה, באפשרויות המימון הנוחות ובהפחתת כאב הראש מכם.

לפרטים נוספים בנושא השכרת רכב למטרות שונות כמו רכב יוקרה לאירוע או לחתונה, רכב מסחרי, רכב לטיול ועוד בקרו באתר הבא.

-->