מדבקות קיר לעסק

יוני 1, 2015

כדי למתג ולהפיץ מסרים פרסומיים, בעל העסק יכול לרכוש מדבקות קיר, אשר מהוות פתרון יצירתי וחסכוני, עם אפשרויות שונות לשימוש בבית העסק.

כיום, עולמנו גדוש בתכנים פרסומיים: סרטוני פרסומת במחשב ובטלוויזיה, שלטי ענק עבור נהגים וכו'. בעלי עסקים יודעים שמיתוג ופרסום העסק הכרחיים להצלחתם, ובדרך זו יוכלו להבליט את פעילותם בשטח. גם כשקהל הצרכנים לא מתמקד בתוכן הפרסומי – הוא חודר לתודעתו. אף על כן, העלויות לזמן שידור ושלטי חוצות יקרות מאוד, ונדרש למצוא פתרון חסכוני ויצירתי לפרסום.

כך נכנסו מדבקות הקיר גם לעולם הפרסום, משום שניתן לפרסם ולמתג בעזרתן ביעילות בתוך המרחב הפרטי של העסק (על קירות, דלתות, חלונות הראווה וכו'). בבחירת מדבקות קיר, ניתן לבחור עיצוב ייחודי עבור העסק, ולהשיג פרסום דקורטיבי ואסתטי שימשוך את תשומת לב קהל היעד אליו, תוך כדי העברת המסרים הנדרשים.

מאפייני מדבקות הקיר – בהתאם לבתי העסק

מדבקות קיר

החומר ממנו הן עשויות נקרא ויניל, והוא עמיד לאורך זמן, כשהוא איננו דוהה. ניתן להדביק ולהסיר את המדבקות בקלות, והן מתפקדות כיחידה אחת. לרוב, ההדבקה אינה משאירה סימנים בעת ההסרה.

ניתן לומר שהמדבקות הינן אלמנט עיצובי שמאפשר להתאים אותן לכל סוג חלל באופן אישי וייחודי, ולשמור על גרפיקה מדויקת בעלת איכות גבוהה – כמו של צילום איכותי. קיימות דוגמאות שונות בשוק, ואם לא נמצאה אחת המספקת את צרכי המקום, ניתן להמציא חדשה.

תוכלו לבחור בין מדבקות קיר המתאימות לתנאי פנים או לתנאי חוץ. בתנאי חוץ – הן עמידות גם לתנאי מים ושמש, ולא צריך לחשוש פן צבען יאבד.

עלויות מדבקות הקיר אינן יקרות במיוחד ביחס לשיפוץ שניתן לבצע במקום. כמו כן, ניתן להחליפן במשך הזמן ע"פ הצרכים המשתנים של העסק.

שילוב מדבקות הקיר בבית העסק

בעזרת הפיכתן לשלטי הכוונה למתחמים שונים (על הקירות או על הרצפה).
באמצעות עיצוב חלל החנות באופן יצירתי, כך שהקונים ידעו מה יש לחפש וכיצד ניתן למצוא זאת במהירות – תוך כדי שמירה על אווירה נעימה בחנות.
בעזרת הפיכת קירות בית העסק לשלט חוצות ענקי.

שילוב טיפוגרפיה – העברת מסרים מילוליים בשימוש מדבקות קיר בצורת אותיות מגופנים שונים (פרסומות, סיסמאות ושמות). אפשר לפרסם על חלונות הראווה את המבצעים וההנחות, סלוגן מתחלף, לוגו החברה ועוד.
שילוב מדבקות הקיר בבית העסק מספק פתרון חסכוני ויצירתי לטובת מיתוג ופרסום המסרים הנדרשים כדי למשוך את תשומת לב קהל היעד אליו.

-->